luni, 22 noiembrie 2010

Am intrat în cotineaţă!

În weekend am fost la bunici la ţară.
Când am ajuns sâmbătă, Sufleţel tocmai făcusese vaccin....era şi Ana, verişoara lui tataie care îl ţinuse pe bietul Sufleţel la vaccin. Evident că imediat mi-am intrat în vervă şi am începu să fac verificarea peste tot...am ajuns şi la găini în cotineaţă....mamaie Tanţi nu ştia ce să mai facă, căci eu numai acolo voiam să stau...mai găsisem eu un loc preferat dar nu mă lăsa tatai să stau: unde tăia tataie cu flexul la magazie, îmi plăceau scânteile!
Duminică dimineaţă când ne-am trezit noi, mamaie Tanţi a zis că se duce până la tanti Gherghina, mama Anei, mătuşa lui tataie Marinică, că a venit salvarea, căci tataie nu le are cu chestile astea....după ceva timp se întoarce mamaie şi zice că a murit Mihai, vărul lui tataie Marinică şi fiul Gherghieni, şi s-a dus înapoi că era rost de treabă.
În acest timp a trecut pe la noi şi finuţa Cristina, care s-a înreţinut cu mami niţel, apoi când a venit mamaie acasă ne-am dus la bibliotecă, unde a venit Angela să ne ia la ea...Angela tăiase un porc, evident că era femeia cu toporul pe masă că doar măcelărise animalul, şi cum ea ştie că lui mami îi plac grăsimile ne-a luat la ea să păpăm ceva guiţ original de la ferma lor de nivel European....evident că ne-a dat şi la pachet nişte grăsimi să facem untură, că lui mami îi cam place....eu însă nu am păpat guiţ, ci chec şi compot de gutui, căci la Angela găseşti mereu un dulce de casă!
Seara când am ajuns la Bucureşti, tataie Adrian fusese la târg şi tranşa şi el animalul...când a mai văzut-o şi pe mami cu grăsimile ei să îi pice faţa nu alta....mamaie Ştefi a zis că de ce nu le-am plătit măcar, că doar trebuia să le cântăresc şi să îi dau femei bani...că cică e ruşine!
Eu nu am avut nici o treabă decât să mă răsfăţ, că doar asta trebuie să fac, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu