luni, 29 noiembrie 2010

1 an 11 luni 1 săptămână!

Pe 23 noiembrie am împlinit fabuloasa vârstă de 1 an 11 luni şi o săptămână, nu a fost chiar o bucurie fiindcă din acestă zi am rămas fără lapte de la mami!
Părinţii mei zic că am păpat destul lăptic de la mami şi că trebuie să trec la statutul de copil mare..dar eu nu sunt deacord cu ei...acum am început să mă obişnuiesc, însă nu este ceea mai bună variantă.
Mami zice că dacă vreau să fiu o domnişoară cochetă care are gentuţă şi se dă cu strugurel pe buze trebuie să învăţ să fac la oliţă şi să beau lapte la cană...dar de ce nu pot fi domnişoară cochetă în condiţiile în care vreau eu? Căci după mine laptele de la mami este mai bun decât cel la cutie, şi de ce nu aş putea păpa în continuare?

2 comentarii:

  1. Cum va merge fara tzitzi?Sunteti tare,tare suparate?pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am descurcat mult mai bine decât credea mami....mai îmi este dor uneori de ţâţică dar asta este! Mulţumim de vizită şi sperăm să mai vorbim!
    Am văzut că sunteţi mai micuţi ca noi, dacă vă putem ajuta cu vreun sfat sau ceva să ne apelaţi, căci şi nouă ne-au împărtăşit unele secrete alte mămici.

    RăspundețiȘtergere