joi, 18 noiembrie 2010

"Din dragoste" fără Mircea Radu!

Pe 14 noiembrie Eugen a făcut mare petrecere că a fost ziua lui, şi a promis că se lasă de vicii(tutun şi aclcool)...doar îl ştiţi pe Eugen şi pe Coca! Cei care stau la curte...şi nu le putem spune chiriaşi, căci nu plătesc nimic, mai îl ajută pe tataie prin curte când sunt diverse probleme de rezolvat, cum ar fi strânsul strugurilor sau când am turnat asfalt...mă rog e mult de povestit!
Ideea e că mami l-a sunat de ziua lui şi nu s-a abţinut să nu îi facă niţică morală...că ultima oară când l-am văzut noi, am plecat de la curte de frică să nu cadă Eugen pe acolo şi să moară în faţa noastră de la lovitură, căci aşa de ameţit era.
Astăzi, ne sună Coca să ne spună că de două nopţi nu doarme acasă...că s-a certat cu Eugen, că a chemat şi Poliţia, care a zis că amundoi sunt băuţi şi îi amendează că i-a deranjat de pomană, că niciunul nu au nimic rupt, dar noroc că era Anda (fata lor) venită la ei, şi a zis că ea a sunat la Poliţie!
Acum mamaie evident că se implică, îl sună pe Eugen să vadă care e treaba, el îi explică şi versiunea lui...mami s-a enervat când vorbea mamaie cu Eugen şi i-a zis că se socoteşe cu ei şi să se mute, că ea nu e "Din dragoste" să îi împace...până la urmă s-au împăcat, prin telefonul fără fir, adică prin mamaie Ştefi!
Şi dacă o vedeţi pe Coca şi pe Super Ninja Eugen când sunt în apele lor cum se poartă nici nu aţi crede că s-au certat în halul asta vreodată....
Evident că eu în timpul în care mamaie Ştefi vorbea la telefon, ba cu Coca, ba cu Eugen, râdeam de mă prăpădeam şi voiam să vorbesc şi eu la telefon!
Spre seară mamaie Ştefi şi-a dat seama că nu i-a zis lui tataie Adrian să aducă bidoane de la curte să le ducem la mamaie Tanţi, şi cum tataie Adrian nu răspundea la telefon, a trebuit să îl sune mami pe Eugen...acum mami putea să jure că Eugen nu îi mai răspunde, dar surpriză că a răspuns şi i-a transmis lui tataie mesajul..adică l-a căutat prin curte şi a sunat-o pe mami!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu