miercuri, 3 noiembrie 2010

Pomenire de 3 luni!

Sâmbătă am făcut pomenire de trei luni penru Străbuna...evident că încă de vineri dimineaţă mamaie Ştefi avea totul pregătit, inclusiv coliva pusă la păhăruţe, aşa că nu am avut activitate!
Vineri seară am fost o alintată, căci a venit la mamaie Ştefi şi mamaie Tanţi, căci ea a venit la moaştele Sf. Dimitrie şi a rămas în Bucureşti să o ajute sâmbătă pe tanti Vica la parastas...aşa că vineri seară am stat cu ambele bunici! Răsfăţ pe mine nu glumă!
Sâmbătă a mers cu noi la biserică şi Steluţa, şi am primit de la Răzvan o jucărie rotitoare....evident că nu am lipsit nici eu...mamaie tot a insistat să rămân acasă, dar cum era să lipsesc eu de la acest eveniment?
După biserică am trecut şi pe la curte să împărţim la vecini, şi ne-am întâlnit şi cu vecinul Mircea, care s-a luat de Coca că mi se adresează la masculin, că ce eu sunt băiat?
Am trecut şi pe la Mioara, să îi lăsăm împărţeanie...şi am adunat-o de pe câmpuri, căci alerga după căpriţe!
Eu am fost cuminţică în principiu, doar că la cimintir am vrut şi eu să dau cu tămâie...păi eu ce am?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu