luni, 12 aprilie 2010

Te bag în sac!

Astăzi am fost la piaţă, şi ma aciuasem lângă o tarabă, şi mami tot "Hai, Saule! Hai, Iubărică!", până tanti de la tarabă a zis "Du-te după mami a ta, că altfel te bag în sac, şi te duc la mine acasă!"...dar eu nimic...în cele din urmă m-am urnit, că am văzut ridichi la o altă tarabă!
Acum pe seară, mami îi povestea lui tati...dar vorba lui tati: ce să o bage în sac, că Sara merge singură, de bună voie, de mânuţă!
Şi cam aşa este, căci astăzi de pe la ora 17 iar mi s-a făcut dor de ducă...şi mi-am luat adidaşi, hainuţa, şapca, şi mi-am pus un papuc de-a lui mami în picioare, şi m-am postat lângă uşa dela intrare, şi am stat acolo, până s-a îndurat mami să mă scoată la plimbare....şi pe drum ne-am întlnit şi cu tati, şi cum mergeam noi trei, m-a băgat în seamă o tanti, şi când a terminat de vorbit cu mine eu i-am întins mâna şi am vrut să o duc la plimbare, spre parc, că poate ea mă dădea pe roată...dar tati, în loc să mă ducă la roată,m-a adus la mami! Ce încredere să ai şi în tanti asta, chiar dacă părea de treabă, şi eu credeam că mă dă şi ea în roată....dar nici o problemă,că şi mami când era mică pleca cu oricine o băga în seamă, doar nu degeaba a mâncat o bătaie de a ieşit lumea la poartă!

2 comentarii:

  1. :))) ahaha
    ce scumpa esti tu
    inseamna ca mami tre sa aiba mare grija de tine daca tu mergi cu oricine

    RăspundețiȘtergere
  2. Multimim de aprecieri! Si tu esti o mare scumpica! SI mami sta cu ochi pe mine ca pe buteli oricum..ca niciodata nu stie ce imi coace mintea!

    RăspundețiȘtergere