luni, 12 aprilie 2010

Numai pozne!

Aseară am ieşit la locul de joacă, şi cu mami şi cu tati...dar de data aceasta m-am pironit lângă roata de se învârteşte, pe care până acum nu am mai folosit-o, şi în care mami nu vrea să mă dea, dar l-am vrăjit pe tati...şi pentru că l-am vrăjit numai voiam să plec de acolo, ci să rămânem să mă învârt,pentru asta mami l-a cam certat pe tati, că a zis că acum şi-a căpătat beleaua!
Astăzi când am fost la plimbare, două mămici cu bebici micuţi,micuţi mă admirau cum alerg eu...şi mami le-a zis să se bucure cât sunt pitici mici, că după aia:numai pozne! Căci eu, în loc să ne vedem de drumul nostru, ţineam morţiş să intru în oricem magazin unde vedeam uşa deschisă, şi cum mami mă lua de acolo, ţop şi eu înapoi!

3 comentarii:

  1. Offf mami asta a ta .....sint sigura ca si ea vroia la magazinute...
    ha ha ha ....mica femeiusca are primele instincte de cumparatoare ,.....
    ha ha ha ....
    Ce se fac barbatii cu noi ...????
    Cit despre creatiile Lui Gretty ....sint yum yum ...
    deja ma manica palma ....
    costumul de baie ...este SUPERBISIM !!!!
    Vezi ....nici eu nu pot sta ....potolita ....
    ha ha ha!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. mnah poi deja trebuie sa te expremi si tu si cum poti sa o faci mai bine decat la o sesiune de shopping ca doar esti o domnisoruca superba
    pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Pansy, draga noastră, cui nu îi place shoppingul? dar eu azi am intrat şi la coafor, şi la optca, şi la Piraeus Bank, şi la cofetărie...oriunde găseam o uşă deschisă!
    Costumul de baie întradevar e bestial...şi dacă le-ai vedea pe toate în realitate, sunt şi mai şi!
    Draga Balauriţ-o mami zice că întâi să învăţ sa vorbesc şi după aceea să învăţ alte chesti care ne lasă portofelul chel!

    RăspundețiȘtergere