vineri, 9 aprilie 2010

Bun cozonac, buni pufuleti!

Dacă vă întrebaţi ce am mai făcut zilele acestea, aflaţi că am lucrat la redecorat!
Miercuri am şterpelit o bucată de cozonac din bucătărie, şi cât a spălat mami vasele am avut şi eu activitate: după ce am păpat suficient cozonac am început şi l-am fărâmat peste tot, adicăşi prin dormitor, şi prin sufragerie! Când a văzut mami, evident că am recurs la soluţia: aspirator, chiar dacă eu am adus repede făraşul şi mătura....dar bietul aspirator s-a cam înfundat!
Joi, am fost la bunici,şi am stat şi m-am jucat cu tataie, şi evident că tataie m-a lăsat să fac ce vreau...adică, am luat o pungă de pufuleţi, şi după ce am păpat cât am păpat, am împrăştiat prin dormitor şi pe tot holul pufuleţi,şi i-am căcalt în picioare...de această dată mami nu a mai văzut mare lucru,că a băgat tataie aspiratorul,şi oricum mami era la taclale cu Străbuna, care voia să se ducă la primărie, şi tot o dădea că ea se duce, şi se duce, şi mami tot îi zicea că ea abia se duce la baie, dar mamaie găsea soluţii: că o duce cu maşina, şi din parcare o ia şi pe ea cineva în braţe!
Astăzi am fost cuminţică, până în prezent!

3 comentarii:

  1. hmmm...bine spus, pana in prezent:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Off, strabuna, saracuta.... Asa e cu oamenii batrani...

    Iar pentru tine am un premiu la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  3. @balaurita: pai la noi totul se rezuma la preyent, caci peste 5 minute nu se stie ce prostie fac!
    @Nikol: multumim de premiu!

    RăspundețiȘtergere