luni, 12 aprilie 2010

Degeţele vesele!

Sâmbătă le-am făcut o vizită naşilor, căci datorită faptului că şi-au făcut acasă sală de fitness s-au ales cu două găuri în parchet,şi a trebuit să schimbe două plăci, din sufragerie...şi cum naşul şi-a luat parchet de fiţe, că vorba lui:"dai un ban, dar ştii că te chinui!", nu se montează aşa clasic, adică trenuie să motezi un rând întreg şi apoi tot rândul îl alipeşti la parchetul deja montat, avea nevoie de o mână de ajutor în plus, înafară de Radu...şi cum noi am zis să le facem o surpriză, aşa cum au şi ei obiceiul, ne-am dus la ei, şi ajutorul lui tati a fost binevenit!
În timp ce băieţi munceau, noi fetele, am stat în curte şa o taclală...adică mami şi naşa, căci eu m-am plimbat prin iarbă, şi am alergat-o pe Maşa, căţeluşa naşei! Informaţii preţioase am aflat de la Radu, care ne-aspus unde găsim tricicletă cu acumulatori la preţuri de oameni normali, şi deasemenea i-a spus lui mami că dacă atunci când cresc vrea să îmi ia maşină cu telecomandă,ne ajută el, şi ne face modificări la telecomandă, să o controleze toată lumea.
După ce am plecat de la naşii, am trecut pe la mama naşului, să îi lăsăm nişte pantaloni de-ai lui naşu la scurtat, şi eami-a făcut cadou o floricică tricotată, o brăţăluşe şi două degete vesele...şi ce ştiţi voi, că eu am văzut cum se pun pe degete, şi acum mi le pun şi eu pe degetul mare!
Mama lui naşu le are pe astea cu croşetatul, a făcut şi schimb de modele cu mamaie Ştefi, că lor le place să facă astfel de lucruri, dar diferenţa este că Grety le şi comercializează pe net sau participând la târguri. Dacă vreţi să vedeţi diverse modele făcute de Grety puteţi căuta pe google Grety Design, sau să accesaţi site-ul: http://www.breslo.ro/Shop/gretysimonica, si gasiţi tot felul de obiecte, care mai de care mai trăsnite şi pentru toate vârstele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu