luni, 26 aprilie 2010

Club Vila Bran!

Săptămâna ce tocmai s-a încheiat am fost în concediu!
Am luat-o noi aşa uşor spre Valea Doftanei, ne-am succit, ne-am învârtit, am văzut Penitenciarul Doftana, şi lacurile din zonă şi am luat-o pre Braşov, să ieşim la Săcele, dar am aflat că drumul este impracticabil, şi am luat cale întoarsă către Câmpina.
Ne-am reorientat spre Dâmbovicioara, dar după ce am trecut de Bran ne-am dat seama că suntem prea obosiţi şi ne întoarcem în Bran.
În Bran ne-am cazat la Club Vila Bran, unde ne-a plăcut mult şi avem în plan să ne mai reîntoarcem. Dacă sunteţi prin zonă, puteţi popsi şi nu veţi regreta...au activităţi şi pentru copii, şi pentru adulţi.
Pentru copii au Clubul Copiilor(unde adulţi pot lăsa copii, şi să îşi vadă de treabă, sub supraveghere), multiple locuri de joacă, piscină, parc natural cu animale (cerbi, veveriţe, iepuraşi, păni, bibilici).
Pentru adulţi au activităţi de tir, tiroliană, alpinism, volei, baschet, tenis, minigolf, şah, biliard, piscină, jacuzi, saună, echitaţie, şi altele pe care noi nu le-am testat!
Pentru fiecare activitate există cel puţin o persoană care îndrumă turişti, şi care stă cu ei.
Din toate activităţile am încercat şi noi câteva, şi am fost încântaţi de amabilitatea personalului.
Să vă spunem că în comlex sunt şi trei restaurante, dar noi am ales să mâncăm la Restaurant Stâna, unde mâncarea este mai mult decât delicioasă, fiindcă majoritatea produselor tradiţionale provin din microferma proprie...şi eu, şi mami, şi tati am fost încântaţi de papa bun!
Mami a zis că aici este ceea mai bună pastramă de oaie şi cel mai bun bulz pe jar!
În fiecare seară la restaurant, avem parte de diferite surprize precum foc de tabără în aer liber, în timp ce turişti serveau un vin fiert cu scorţişoară, sau diferite concerte tematice, sau karaoke. Pentru copii exista echipa de animaţie care se juca, făcea animăluţe din baloane, picta copiii.
Şi vă vine să credeţi că toate aceste activităţi esrau incluse în preţul cazări, care nu era cu mult peste o cazare normală la o pensiune...noi am crezut că investitorul de aici este sigur străin, mai ales că toată lumea era extrem de amabilă, dar am aflat mai târziu că este chiar cineva din Bran.
Am fost surprinşi de amabilitatea şi disponibilitatea fiecărei persoane din Complex: de la recepţionere, personalul de la curăţenie, ospătari, personalul de la animaţie! Dar aşa cum ne-a explicat un ospătar, când mami i-a zis că nu poate să creadă că investitorul este român, aşa au fost formaţi, şi dacă nu răspund cerinţelor turiştilor li se atrag atenţia. Inclusiv seful de sală de la restaurant, venea în feicare seraă pe la fiecare masă, să vadă dacă era totul ok!
Aşadar, vă recomandăm să îi vizitaţi, fiindcă sigur vă veţi simţi bine, şi veţi considera că este o alegere potrivită!

4 comentarii:

  1. Am fost si eu in Bran, dar clubul asta nu l-am vazut....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum intri in Bran au o reclama, pe partea dreapta, si putin mai incolo pe partea stanga este un intrand care ducela receptie. Si se vede si de jos, caci la restaurant au o firma luminoasa mare, rosie,Club Vila Bran.
    Nici ni nu am stiut de el pana aucm, am mai fost de cateva ori in Bran, si cica acest compex a inceput de acum 15 ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau ....super interesant !!!
    Si chestia cu calaria ....pt Tanti Pansy ....
    e o obsesie !!!
    ha ha ha !!!
    Dar anul asta noi mergem la mare la Jupiter , si o sa facem QUI Qung ....o gimnastica chinezeasca
    pe care o practica matusa mea.
    As dori sa-i spui lui Tanti daca ....e scumpa cazarea la Vila Bran ....
    ca poate mergem si noi anul viitor!!!
    Mercy de informatii Dragele mele!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, a fost interesant!
    Super la voi la Jupiter!
    La Vila Bran preturile incep de la 80 ron pe noapte, in weekend au alte preturi, adica vineri si sambata noaptea, dar daca iei 5 nopti indiferent de perioada le iei la pret de saptamana....au pe site tooate informatiile!
    Te pupam roz!

    RăspundețiȘtergere