marți, 6 aprilie 2010

Hristos a înviat!

Am reuşit să intrăm să vă spunem şi noi tradiţionalul "Hristos a înviat!" şi sperăm că aţi avut zile liniştite şi luminate.
Noi am fost în plimbări, căci aşa îi stă bine călătorului...am fost pe la bunici şi prin vizite.
Sâmbătă după ce ne-am făcut programul administrativ, ne-am făcut bocceluţa şi am plecat la ţară, unde am fost om de bază cu pregătirile...adică i-am dat o mână de ajutor lui mamaie Tanţi la vopsit ouă,şi era să le vopsim şi pe cele nefierte, noroc că ne-am prins în ultimul moment, că iar ne ştiuau vecini...mami a recunoscut că de fiecare dată când îşi bagă ea nasul, face câte ceva frumos de genul acesta...rândul trecut şi-a băgat şi tati nasul, şi au făcut împreună drobul, şi au pus în compoziţie narcise în loc de usturoi verde....să vă povestim ce a ieşit, şi cine a mâncat drobul? Mai bine lasă...că şi aşa avem multe de povestit!
Apoi ne-a vizitat şi finuţa Cristina, şi ne-a adus flori...foarte frumoase zambilele!
Mai după-amiază a început să se perinde tuşa Tia şi tanti Gherghina...mami i-a zis lui Străbunul că lipseşte din club vecina Tanţa, dar Străbunul ne-a lămurit că i-a spus vecini Tanţa să îl viziteze de două ori pe săptămână, căci pe el îl oboseşte....mamaie Tanţi a rămas ca la dentist, când l-a auzit!
Seara, când am văzut eu că este rost de plecare şi plimbare, eu tot mă îmbrăcam...şi cum aţipea mamaie Tanţi mă duceam lângă urechea ei şi începeam să chiui...aşa că am mers şi eu la Înviere....nu am fost pe fază să vedem dacă eram ceea mai mică, sau nu!
Duminică în timp ce eu eram cu împărţitul prin vecini, o ajutam pe mamaie Tanţi,mami l-a delegat pe tati să se ducă la Eugen să îi cumpere seminţe, căci două punguliţe era prea puţin...şi s-a mutat în grădiniţa de flori de la tuşa Tia, şi ca să pape seminţe şi să miroasă la zambile!
Eu evident că am vizitat toţi vecini, inclusiv pe Angela, la care de fapt am adormit, şi am dormit nu glumă,căci Angela a dat-o afară pe Ţiparina,să fie linişte...dar am adormit după ce am păpat niţel din prăjiturile făcute de ea....evident că ne-a dat şi la pachet nişte drobşi o dulceaţă de gutui tare interesantă! La plecare am uitat apa la ea, dar l-am trimis pe tati să ne-o aducă...şi cât pe-aci să-l pape câinele din curte.
După ce am terminat cu vizitele, au început şi la noi să vină vizitatori....ne-am revăzut cu finuţa Cristina, au venit şi tuşa Silvia cu unchiul Vali, a venit şi naşa Viorica cu Pufică, cu care nu am fost aşa prietenoasă, căci eu nu sunt prietenoasă cu căţei,căci vecina de deasupra noastră de câte ori mă vede îmi zice că un căţel face "Ham"! A venit şi nea Mitică cu nenea Dorel, care a fost uimit cât de harnică sunt eu, căci trag mereu după mine mătura....şi a zis că dacă mă duc şi la el, o să mă plătească!
Luni am fost la curte, în Giuleşti, şi am văzut-o pe Coca şi Eugen, care au numai puţin de trei căţei...şi mami a rămas uimită cum de Străbuna îi lasă să ţină atâţia căţei, când pe ea când era mică nu o lăsa să ţină mai mult de un căţel!
Apoi am venit cu mamaie Ştefi înapoi la Străbuna, căci o lăsasem şingură, şi apoi a venit şi tataie Adrian! La curte ne-am văzut şi cu vecini....dar eu nu prea am fost în formă maximă,îmi era puşin somnic!
Mai pe seară,când am ajuns şi noi în faţa blocului, ne-a întâmpinat vecina...care şi-a cerut iar scuze că a dat nu ştiu când muzica mai tare cumnatul....mami a ajuns la concluzia că vecina e cam surdulină, căci nu zice nimic de cât chiui eu, bat la tobă şi mai şi urlu...dar vecina zice că îi sunt dragă, fiindcă semăn cu nepoata ei, şi când mă vede îi trece dorul de ea....avantaj eu, că fac ce vreau!

5 comentarii:

  1. "Adevarat a inviat!"
    se pare ca ai avut niste zile pline!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de vizita! si voi ati avut zile pline...Bravos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca te-ai distrat de minune....

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca v-a placut la Dridu si ati avut un Paste placut. Cred ca Sara a fost cea mai tanara persoana care a participat la Inviere la ora 12 noaptea

    RăspundețiȘtergere
  5. @Nikol: sigur m-am distrat!
    @Anonim: cum sa nu imi placa sa fiu in centru atentiei, si toata lumea sa faca ceea ce imi place mie?

    RăspundețiȘtergere