duminică, 18 aprilie 2010

La papa bun!

Aseară am fost pe la naşii, la un grătar!
Eu normal că am fost în elementul meu, căci toată lumea m-a lăsat să fac ceea ce vreau....cel mai mult m-am jucat cu brăţara Mariei, care numai la gât nu a ajuns, căci în rest am probat-o şi la mâini şi la picioare!
Am stat şi prin curte,şi mi-am făcut de cap: am alergat-o niţel pe Maşa, noroc că nu muşcă...şi i-am aranjat şi cele două lalele din curte, ale naşei, noroc că nici ea nu zice nimic!
Evident că cu naşul am fost în aceleaşi relaţii serioase, dar m-am împrietenit cu Alex, dar cu Dan nu am vrut să discut...bine că încetişor am fost prietenoasă cu Cristina!
Când ne-am întors acasă era deja întuneric, dar eu nu voiam în casă, îl loc să intru pe uşă eu am fugit la lift...căci voiam toz afară! Asta este, sunt plimbăreaţă!