duminică, 18 aprilie 2010

La papa bun!

Aseară am fost pe la naşii, la un grătar!
Eu normal că am fost în elementul meu, căci toată lumea m-a lăsat să fac ceea ce vreau....cel mai mult m-am jucat cu brăţara Mariei, care numai la gât nu a ajuns, căci în rest am probat-o şi la mâini şi la picioare!
Am stat şi prin curte,şi mi-am făcut de cap: am alergat-o niţel pe Maşa, noroc că nu muşcă...şi i-am aranjat şi cele două lalele din curte, ale naşei, noroc că nici ea nu zice nimic!
Evident că cu naşul am fost în aceleaşi relaţii serioase, dar m-am împrietenit cu Alex, dar cu Dan nu am vrut să discut...bine că încetişor am fost prietenoasă cu Cristina!
Când ne-am întors acasă era deja întuneric, dar eu nu voiam în casă, îl loc să intru pe uşă eu am fugit la lift...căci voiam toz afară! Asta este, sunt plimbăreaţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu