miercuri, 29 septembrie 2010

Scufiţa Roşie şi Patrocle!

Pentru că am fărâmat biscuiţi pe hol, la bunici, tataie Adrian a luat măturica şi a început să facă curat şi eu am fugit imediat să îi dau o mână de ajutor...şi tataie a început să mă înveţe cum făcea curat scufiţa Roşie la ea în casă ca să poată ieşi la plimbare cu Patrocle...acum ştim că tataie a încurcat personajele, dar asta este, nu a mai citit şi el poveşti de mult şi s-a apucat să inventeze...tot e bine că îşi dă silinţa să mă înveţe ceva.
Acum mami moare de ciudă că bunici nu mă ceartă când fac prosti ci remediază prostiile mele ca să nu vadă ea...mami zice că vaide mine dacă continui asa, dar mamaie zice că eu când voi creşte voi fi o fetiţă cuminte...acum timpul va demonstra cât de cuminte voi fi eu şi să sperăm că mamaie va avea dreptate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu