luni, 13 septembrie 2010

Muşc mai rău ca Pufică!

Am o nouă meteahnă: dacă mă supăr rău trec la muşcături....mami atunci mă strigă Pufică...dar de fapt sunt mult mai rău decât Pufică, căci el este prietenos şi nu prea muşcă, dar eu când îmi îmfig colţişori muşc nu glumesc!
Cine este Pufică? Căţelul naşei Viorica, naşa de botez a lui tati, un ghemotoc blănos, creţulos, alb...mamamie Tanţi chiar a fost mirată că mami o strigă mereu naşa, dar mami i-a explicat că având în vedere că mereu este atentă şi nu uită de mine, normal că măcar respectul acesta să îl avem...de exemplu, acum două săptămâni a aflat că vin la ţară şi mi-a lăsat o sticlă de suc de roşii la mamaie ca să îmi facă mami supiţă...ca să nu vă spun că de 1 Martie eram la mamaie şi a trecut pe la noi şi mi-a dat un mărţişor fluturaş de argint pe care mami mi l-a pus la păstrare în cutiuţa cu amintiri, ca să mi-l dea când voi fi mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu