duminică, 5 septembrie 2010

3 în 1 delicios!

De la pomenirea de 3 săptămâni a Străbunei mamaie Ştefi a rămas cu ceva pliculeţe de 3 în 1, pe care le-a împărţit cu mami.
Acum mami ce se gândeşte într-o dimineaţă: ce bun ar fi un 3 în 1! şi zis şi făcut!
Eu tot vedeam că mami gustă ceva din cana pusă pe ultima etajeră a biblioteci, aşa că ce m-am gândit eu: ce bine ar fi dacă aş gusta şi eu! dar cum ştiam că dacă cer nu voi primi decât apiţă, am aşteptat ca mami să iasă din cameră, m-am căţărat, am luat cana, am băut(păcat că mai era doar un deget) şi nu am mai avut curajul să mă urc pe bibliotecă cu cana în mână, aşa că am pus-o pe marginea dulapului de la acvariu, fix cu coada spre acvariu, aşa cum face mami, să nu trag eu de cana...păcat că mami a ţinut minte că pusese cana pe bibliotecă şi m-a întrebat: A fost bun Iubirică 3 în 1? Te-ai tratat şi tu cu o cafeluţă? Eu am zis doar: Aeu?
Evident că i-a povestit şi lui tati, care m-a certat un pic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu