miercuri, 29 septembrie 2010

La Rodi şi Remus!

Am uitat să vă povestesc că am vizitat-o pe Rodi, care evident că ne-a servit şi cina...mami a luat cina la dublu, căci mâncase şi acasă, dar Rodi face nişte paste de moare lumea şi nu a putut să se abţină, dacă până şi tati a mâncat e ceva...care nu agrează de nici o culoare spaghetele, dar cele făcute de Rodi sunt bune mereu.
Remus ne-a făcut o demonstraţie cu sistemul lui nu ştiu de care, cu noile boxe pentru film si s-a bucurat că a făcut tati poze la nu ştiu ce bărzăune care mişună pe la ei printre flori....iar eu am făcut ordine şi disciplină în dulapurile lor, căci doar sunt de-a casei şi îmi permit să fac orice, mai ales că atunci când mă ceartă mami, sare repede Rodi cu "Las-o fată, că e copil!".
Evident că Rodi a avut grijă să îmi ia şi de această dată un costumaş...că nu se poate abţine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu