luni, 13 septembrie 2010

Am făcut gastroenterocolită!

În seara de 3 septembrie spre 4 septembrie nu prea am dormit ci am cam vomat...şi cum eu numai vomasem până atunci mă cam speriasem.
Sâmbăta, pe 4 semptembrie, am mâncat regim, însă noaptea iar am vomat la greu tot ce mâncasem...de această dată s-au speriat şi mami şi tati şi duminică dimineaţă am mers la camera de gardă a spitalului Maria Sklodowska Curie, zis Budimex, unde am fost încântaţi de modul de tratare al pacienţilor....am mai fost noi la analize aici şi a fost ok, dar de această dată chiar a fost super ok.
După ce ne-am făcut fişa, am fost invitaţi în sala de aşteptare de unde în scurt timp ne-a preluat o domnişoară doctoriţă tare drăguţă şi răbdătoare cu copiii...am ajuns în cabinetul dumneaiei, m-a consultat pe toate părţile şi a decis că am gastroenterocolită acută.
Mi-a dat regim alimentar după cum urmează:
ziua I-III: apă plată şi ceai de mentă; biscuiţi simpli fără ciocolată, creme sau glazură şi stiksuri; pâine prăjită, brânză de vaci sau telemea de vacă; banană, măr copt cu biscuiţi sau brânză de vacă;supă de zarzavaturi (doar morocv cu albitură şi dovlecel), carne de pui fiartă (separată de supă) sau grătar; orez, paste , mămăliguţă cu brânză.
ziua IV - iaurt
ziua V - şuncă presată
ziua VI - gălbenuş de ou fiert tare
ziua VII - lapte.
Alimente interzise: smântână, caşcaval, brânză topită, cartof, legume (roşii, castraveţi, ridichii, varză, fasole), prăjituri de orice fel, creme, gem, miere, supe cu zeamă de carne, sucuri de fructe, fructe.
Deasemenea ne-a zis că timp de două ore de la vomă nu am voie să bag în guriţă nici un aliment, decât lăptic de la mami...apiţă să beau câte o linguriţă, cu pauză de 5 minute....a fost complicat rău!
Sigur că am luat şi nişte prafuri diluate cu apă, care mi-au plăcut tare mult, mai puţin sărurile de la Humana:
1. Debridat sirop 3 ml de 3 ori pe zi timp de 5 zile
2. Hidrosec plicuri 1 plic pe zi timp de 3 zile
3. Biotics baby 1 plic pe zi timp de 5 zile
4. săruri Humana 1/2 plic pe zi timp de 3 zile
Sărurile nu le-am prea băut...căci după tati aveau gust de pipi, iar după mamaie Ştefi gust de medicament puternic....mami îmi zicea că e suc, şi bea şi ea, doar doar beau şi eu!
Am trecut şi peste asta, şi bine că nu am făcut şi febră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu