marți, 25 iunie 2013

Sunt în vacanţă, oficial!

De astăzi sunt oficial în vacanţă!

A venit vacanţa...să vedem dacă îmi va fi dor de grădiniţă şi de prieteni mei...cu Naomi sigur voi vorbi la teşefon dar lui Naghy nu îi ştiu numărul...
Sper ca în grupa mare să mă reîntâlnec cu prietenii mei!
Acum depinde ce înţelegeţi şi voi prin "prieteni", căci mami zice că prietenii adevăraţi sunt cei care te ajută necondiţionat şi nu se supără pe tine cu una cu două, şi chiar dacă se supără, te ajută când ai nevoie...cam cum este Mihăiţă: el face tot felul de lucuri pentru mine, uneori fără ca eu să îi cer, şi nu se supără când îl cert!

În altă odine de idei nu am făcut serbare...asta este, poate nu aţi mai auzit, dar auziţi la noi...am terminat grădiniţa fără serbare! Pur şi simplu nu s-a organizat...am fost cam dezamăgită dar mama a încercat să mă facă să îmi treacă dezamăgeala...vroiam şi eu să fiu artistă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu