miercuri, 5 iunie 2013

Nuntă cu colac

Am fost invitaţi la nuntă...nuntă care s-a sărbătorit ziua.
Toate bune şi frumoase până la momentul în care a trebuit să fac pipi…evident că am mers la toaletă cu mama, dar nicio şansă să reuşesc…eu o ţin una şi bună “nu fac la alt veceu”…ne-am întors la masă.
Tata: la gradiniţă cum faci?
Eu: nu şti că am colac? Dacă îmi cade fundul în veceu?
Mama: nu îţi cade nicăieri ca te ţin eu!
Eu: să căutăm nişte bălări că fac pipi!
Nicoleta, bunica miresei şi prietenă cu mamaie: poate sunt pe aici prin zonă, pe afară...
Mama: da Nicoleta, sunt sigură...pe aici pe lângă Palatul Victoria! Eventual prin curte pe la Antipa...că tot e aproape...
Am ieşit cu mama, am găsit o tufă, am făcut pipi...ghinion că am făcut şi pe ciorapi şi pe chiloţi...că mama nu a reuşit să mă ţină cum trebuie!
Şi cum nu puteam să dispărem aşa cu toţi, a trebuit să merg acasă cu tata să mă schimb şi să îmi iau şi colacul…doar eu puteam să aleg bălăriile în loc de toaletă!


Direct de la nuntă am mers să o sărbătorim si pe Talida...evident că şi aici m-a apucat pipi....după ce a adus tati colacul de la maşină a mers mami cu mine cu întrebarea "cine o mai fi mers aşa ca noi la Trattoria?" Dar vorba lui Gabi: ce conteză, ce nu putem fi noi primii?
Oricum, m-am distrat maxim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu