marți, 18 iunie 2013

Am nevoie de intimitate

Din cauza circumstanţelor a trebuit să fac analiza de urocultură...cu o seară înainte mi-a explicat mama că trebuie să fac pipi în borcănel... am fost cam nedumerită, însă mama a zis că vedem noi de dimineaţă cum ne descurcăm.

Aşa a şi fost...dimineaţă m-a luat mama, mi-a făcut igiena şi m-a pus în cadă, explicându-mi că trebuie să fac un pic pipi, apoi să mă opresc, apoi să fac în borcănel.
Aveam o problemă „nu iese!”...a dat mama drumul la ghiuvetă, am început eu să fac „piş”, dar nimic...până mi-a venit o idee.
Eu: am nevoie de intimitate!
Mama: ce intimitate?
Eu: să stau singură să fac pipi....ce nu şti ce e intimitate?
Mama: bine, dar te descurici? Ai înţeles ce să faci?
Eu: da, fac pipi un pic, mă opresc, fac pipi în borcănel...
Mama:ok

Dupa câteva zeci de secunde am chemat-o pe mama să vadă că am facut pipi un pic şi m-am oprit, şi am rugat-o să mă lase singură ca să fac pipi în borcănel...şi am făcut!
Analiza a ieşit ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu