sâmbătă, 15 iunie 2013

M-am ciufulit cu Nicole

Ştiţi bine că eram în război cu Nicole…adică mie nu îmi place că mă ciupeşte iar eu nu făceam nimic decât să mă plâng lui Petrescu, pe premisa “se supară dna Ana dacă o ciupesc şi eu pe Nicole”..sigur că yiceam şi acasă şi doamnei Ana!
Pe mine nu mai m-a ciupit, însă a venit la Naomi şi a ciupit-o!
Mama mi-a zis că să nu o mai las pe Nicole să îmi picteze tricoul ca să nu o mai ciupească pe Naomi, căci tot o ciupea când se plictisea de tricoul meu
Ce credeti că am facut? M-am înfipt in ciuful ei! Exact aşa cum citiţi…am lăsat ţinuta de printesă şi am revenit la statutul de baieţoi. Nici mama nu a putut să creadă...mai ales că cu câneva seri înainte mă conversasem la telefon cu Gabi, care mi-a zis că el când era în locul meu răspundea cu aceiaşi armă..adică dacă cineva dădea, dădea şi el...că aşa îi zisese tatăl lui...dar eu am zis că "se supără doamna Ana".
Mama lui Nicole s-a luat de mamaie, ameninţând că a doua zi se ia şi de mama…abia aştepta mama să zică ceva mama lui Nicole, căci eu când am venit vânătă acasă nu s-a plâns nimeni la mama ei…să nu vă spun că şi tata era hotărât că discută el cu doamna Ana, că i se pare inadmisibil să se ajungă aici.

Să vă spun şi de ce? Mama nu a putut să creadă că am bătut-o pe Nicole şi a sunat-o pe dna Anamaria…care doamnă a zis “a fost o zi obişnuită, s-au ciupit un pic!” …tata când a auzit să explodeze “cum adică zi obişnuită să se ciupească un pic, pare o zi obişnuită?”.
Doamna Anamaria crezând cî îi spune mamei o noutate a azvârlit pastila că ea a auzit-o “pe bunica cum o învăţa pe Sara să ciupească şi ea când e ciupită!”…iar mama a zis că nu e o noutate că şi ei mi-au dat acordul….sinceri sa fim, mai mult tata.
Şi tot mama a mai întrebat-o pe doamna educatoare dacă a discutat cu noi să vadă ce ne trece prin cap şi dacă a aflat spre exepmplu cu ce idée a venit şi Petrescu, iar doamna a zis că Petrescu a încercat să îi povestească ceva dar nu a dat importantă….iar mama a zis că decăt să complotez cu alţi copii cum să luăm atitudine, prefer să aflu de la ea ce am de făcut.
Oricum, mama a înţeles de la doamna Anamaria că nu ne-am bătut…şi doar ne-am ciupit, ca într-o zi obişnuită!
Ajunşi acasă, am fost întrebată..şi am povestit: Nicole a ciupit-o pe Naomi, eu am tras-o de coadă, ea m-a tras de păr (şi arătam şi de unde), eu am tras-o de nas, ea m-a tras de nas, eu am ciupit-o, ea m-a ciupit…iar doamna era pe hol.
A doua zi mama l-a întrebat şi pe Mihai..care a zis că aşa a fost! Oricum, mama lui Nicole nu a mai comentat…dar mama a anunţat că data viitoare când vin vânătă acasă va lua alte măsuri, nu doar un dialog cu dna educatoare.
Concluzia: m-am ciufulit cu Nicole...şi ca să îl citez pe Petrescu, trebuie să aplicăm principiul "mă înfig în ciuful ei şi o bătem până o dau cu fundul de pământ!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu