joi, 7 martie 2013

Te-am aşteptat două zile!

Luni şi marţi nu am fost la grădiniţă…am bătut toba, şi toba mică şi toba mare!
Miercuri m-am dus la grădiniţă…cum am intrat în sală, Mihai a sărit în picioare și mi-a zis: ”ce ai păţit? Te-am aşteptat două zile!”
Eu: am fost bolnavă!
Doamna Ana: ce ai păţit?
Mami: e, clasica traheobronişită! a fost răcită, Mihai…cum ai fost şi tu săptămâna trecută!
Mihai: am crezut că nu o să mai vii!
Eu, ducându-mă spre doamna: Și eu o aştept pe Naomi! Și promit că dacă vine, o apăr de Nicole….

Pe mami a bufnit-o iar râsul…gândindu-se cât de importantă e atititudinea: Naomi este cu două capete mai mare decât Nicole…dar Nicole e şugubeaţă, şi unor copilași le este frică de ea…mie nu! Mami îmi zice cum să mă comport cu ea, astfel încât să nu îmi fie teamă…şi îmi zice să îi spun şi lui Naomi!
Între timp am aflat ca Naomi nu vine la grădiniţă că nu are cine să o ia caând terminăm programul...bunici ei sunt bolnăviori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu