sâmbătă, 9 martie 2013

Feţe din cocă cu Lorena

Weekendul trecut am fost la MaDridu…evident că m-am întâlnit şi cu prietena mea Lorena!
Lorena a crescut…mamaie mi-a zis ca Lorena a mai crescut..când am văzut-o i-am zis “am auzit că ai mai îmbătrânit!”
Mamaie Tanţi a facut gogoşi…şi cum nu lipseşte miercurea din post, nu puteam lipsi nici eu cu Lorena din bucătărie..aşa că am făcut două feţe din cocă, pe care le-am pictat duminică!
Sigur, că m-am întâlnit şi cu unchiul Vali…şi evident că am vrut să jucăm o pocnitură mare…unchiul Vali a fost de acord, însă mami mi-a zis “ce bine! Când vei tuşi noaptea, am şi eu pe cine să sun să stea cu tine!”.
Eu: pe cine?
Mami: cum pe cine? Pe unchiul Vali! Doar cu el vrei sa joci pocnitura mare!
Unchiul Vali: trebuie să inţelegem şi noi, Sara şi să stăm cuminţi, dacă tuseşti!
Eu: bine! bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu