luni, 11 martie 2013

Să desenez în contur



Eu nu le prea am cu răbdare…nu am răbdare nici să colorez. Acum, mama nu insistă pe partea aceasta căci nici ea nu a găsit nici o utilitate pentru desenat și memorat poeziiii kilometrice.
Acum să nu înțelegeți că m-a lăsat de izbeliște…a încercat, în felul ei, să îmi explice…cică se numesc metode moderne: desenat pe Ipad, desenat pe carte de colorat cu abțipilduri….dar parcă mai plăcută e metoda clasică!
Într-o seară, m-am apucat și am colorat perfect un desen de 1 Martie cu o inimioară vorbăreață. După ce am terminat de colorat, am întrebat ”Îți place?”
Mami: e perfectă! De unde ai învățat să colorezi așa frumos? De la dna Iolanda, la artă?
Eu: nu! De la mamaie Ștefi!
Mami: cum te-a învățat mamaie?
Eu: mi-a zis să colorez conturul, uite așa…apoi spre mijloc!
Mami: bravo! Foarte frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu