vineri, 1 martie 2013

Să mă rog la Doamne Doamne!

Eu: mamaie mi-a zis să mă rog la Doamne Doamne!
Mama: ok! ce vrei să Îl rogi?
Eu: să îmi dea şi mie o frăţioară şi un surior!
Mama: ceri cam mulţi! dar de ce la Doamne Doamne?
Eu: azi mama lui Roxi a venit să o ia cu frăţioara lui Roxi de la grădiniţă...eu am zis să te rog pe tine să mai faci o frăţioară şi un surior, dar mamaie a zis că am mai mult succes dacă îl rog pe Doamne Doamne!
Mama: să o luăm pe rând:
1. întâi să vedem cum ai tu grijă de bebeluşul Rodicăi şi apoi te mai rogi cui doreşti
2. dacă Roxi are o surioară, căci aşa e corect, tu nu trebuiesă ai doi ca să o întreci pe Roxi...viaţa nu este o veşnică concurenţă şi nu trebuie să ai mereu mai mult decât altcineva!
Eu: de ce?
Mama: sper că ai să înţelegi de ce când ai să mai creşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu