miercuri, 6 martie 2013

După nuci și mărţişoare

Joi a venit tataie să mă ia de la grădiniţă…temă de la dna Ana Maria: vineri, 1 martie, să vin cu jumătate de nucă!
Tataie se apucă şi o sună pe mamaie: ”ai nuci în coajă?”, mamaie ”nu!”..tataie ”cum nu?”.
Acum ce să facem? O sună şi pe mami!
Tataie: ai nuci?
Mami: nu!
Tataie: cum nu? Mi-a cerut educatoarea!
Mami: de unde să am frate nuci în coajă în martie? Nu am eu în septembrie, şi te aştepţi să am în martie? La ce le trebuie? Dacă ştiam din timp, căutam pe la ţară…o să caut prin piață diseară!
Tataie: lasă că ne ducem la curte să caut acolo…

Căci eu cum sunt o mare lady, tataie vine să mă ia cu maşina de la grădiniţă…care grăsiniţă e la două blocuri de bunici…mami zice că mai mult îţi ia să scoţi maşina din parcare.
Şi cum călătorului îi stă bine cu drumul, ne-am dus la curte…evident după ce am trecut pe la covrigărie, căci îmi venea mie un miros de covrig.
Am fost, am luat nuci, le-a desfăcut tataie…și am trecut şi pe la târgul de mărţişoare, ca să facem shopping…acum i-am zis lui tataie ”trebuie să plăteşti tu ce cumpăr că eu am portofelul acasă!” .

Să vă arăt şi capodopera realizată din coaja de nucă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu