luni, 25 octombrie 2010

Să pape şi reşoul!

Aşa cum bine ştiaţi, miercuri mami şi mamaie trebuia să se ducă la Serviciul Public pentru Finanţe Publice Locale, şi am fost la bunici în Crângaşi...o parte din zi mamaie şi tataie au fost să facă aprovizioarea de iarnă şi am rămas în casă doar cu mami.
Ei bine mami la un moment dat s-a dus la toaletă şi ea, căci nu are scutec ca mine...timp în care eu ce era să fac? Cum la mamaie găsesc mereu ceva de ronţăit, m-am urcat pe scaun şi am dat peste castronul de biscuiţi, fix pe masă...şi cum era să mănânc doar eu? Aşa că am hrănit şi un reşou, care era pitit în spatele biblioteci.
Când a venit mami, în toată sufrageria era numai praf de biscuiţi...în cele 5 minute cât a lipsit am fost tare productivă...mai încolo a văzut ea şi faza cu reşoul.
Când au venit mamai şi tataie, mami i-a zis lui tataie că pentru a nu se plictisi cât timp rămâne cu mine să scoată biscuiţi din reşou, căci cine ştie când avem nevoie de el...asta ca să numai zică tataie că eu sunt cea mai cuminte fată, şi mami exagerează...na. să cureţe şi el după mine!
Mamaie şi mami au stat la Taxe şi Impozite mai bine de 3 ore, timp în care mami credea că mamaie va face infarct..căci acolo toată lumea dă vina unul pe altul, nimeni nu a greşit, nimeni nu vrea să verifice, dar Străbuna e datoare....şi mai mult ultima persoană la care au fost trimise a început să ţipe ca disperata, ca să nu zicem altfel, că mamaie şi mami vor să păcălească statul, să fure Administraţia Financiară, că ea nu verifică nimic căci dacă în calculator apare neplătit ce o interesează pe ea că ele au chitanţă doveditoare cu plata! Mamaie s-a enervat şi mai rău şi au ajuns în faţa şefei de acolo, căci altfel nu se mai putea...căreia mamai şi mami i-au zis că plătesc cât li se cere, dar înainte să se facă verificarea şi să li se explice de ce au atât de mult de plată cumulat pe ultimii 5 ani, când ele au toate citanţele pe aceşti ultimi ani...acum doamna uitându-se în fugă peste acte a recunoscut că este o eroare şi pe la ei care trebuie remediată, şi că s-a făcut o încurcătură probabil cu un frate de-al Străbunei...acum să ne fie cu iertare, dar fratele Străbunei e decedat şi el, şi de ce să nu plătească moştenitori lui?
Când au ajuns acasă o altă surpriză...tataie mă lăsase să fac ce am vrut, şi în toată casa erau împrăştiate numai jucării...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu