luni, 18 octombrie 2010

Plimbăreţă!

Aşa cum aţi observat de ceva vreme nu am mai scris nimic despre ceea ce facem din mai multe motive: ba purtătorul de cuvânt nu a avut timp, ba am fost răcite (mai mult mami, eu am fost doar mucifer), ba am fost în musafiri şi în plimbări...dar ne-am revenit!
Astăzi am fost la bunici în Crângaşi, şi când plecam ne-am întâlnit cu doamna Puf şi m-a întrebat "Ce mai faci Plimbăreţo?"...şi chiar am realizat că sunt cam plimbăreaţă!
Acum să vă spun ce am mai învăţat eu...
Într-o seară ne-au vizitat Talida şi Gabi, şi ca de fiecare dată m-au mai învăţat ceva...adică Talida m-a învăţat să trec pe sub masă fără să mă lovesc şi să mă dau jos de pe bicicleta medicinală, care stă pe post de bibelou la noi în casă...căci eu mă cocoţam sus şi îmi ere teamă să mai cobor!
Ce am mai învăţat? Să joc fotbal cu mingiuţele lui Mişu, căci eu ştiam doar cu mingea mare....acum să ne lămurim şi cine este Mişu.
Mişu este căţelul domnului Bădescu, profesorul coordonator al lui mami...iar sâmbătă i-am făcut o vizită împreună cu mami şi tati, şi cât timp domnul profesor vorbea cu mami eu am stat şi m-am jucat cu doamna Bădescu, soţia domnului profesor...am vrut eu să mă joc şi cu Mişu însă era pedepsit ca nu cumva să mă muşte, dar eu tot aş fi vrut să îi dau drumul să iasă din cameră şi să mă joc cu el, căci este tare, tare drăgălaş, aşa ca o vulpiţă! Pe doamna o plac tare mult, o iau de mână şi o duc prin diverse locuri prin casă, căci la dumnelor acasă m-am simţit ca la mine acasă...inclusiv prin bibliotecă am vrut să dau iama.
Tot doamna Bădescu i-a povestit lui mami şi lui tati că Andrei, fiul mai mic, a vorbit pe la 3 ani, iar Alexandru, cel mare, la 1 an şi 7 luni ştia să zică şi Nabucodonosor, dar Andrei la aproape 6 ani citea Legendele Olimpului...acum mami sinceră să fie s-ar cam bucura să ajung eu ca oricare dintre ei, căci pe unde au ajuns ei să predea nu e deloc rău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu