miercuri, 20 octombrie 2010

Prăjituri de la Coca!

V-am mai povestit noi de Coca şi Super Ninja Samurai Eugen...săptămâna trecută am fost pe la cimintir cu bunici, să facem recepţia şi la cruce, căci dacă nu ştiaţi bunci s-au scris pe cruce...mami zice că nea Costică, cel care are grija de cavoul buncilor, a scris foarte frumos, mai frumos decât se aştepta ea: curat, scris frumos, centrat, diferenţiat pentru bunici şi străbunici, însă tataie Adrian a zis că lui nu îi place, probabil fiindcă s-a văzut scris pe cruce.
Şi cum vă spuneam am fost pe la cimintir şi la întoarcere am trecut şi pe la curte, unde Coca stătea la un pahar de vorbă cu Marga, nora lui tanti Olga, vecina Srăbunei...eu cum am coborât din maşină, hopa ţopa la Coca în braţe...căci ştiu eu că la Coca găsesc mereu pişcoturi de la restaurant...evident că şi de această dată am păpat vre-o două pişcoturi.
Super Ninja Samurai Eugen trebuia să se apuce să taie lemnele, însă nu avea nici o tragere de inimă....invoca că ba nu are aia, ba nu are aia...
Duminică, Coca a făcut prăjiturica ei "Biluţă" şi pentru că a văzut că eu sunt cuminte când vin la ea, a avut grijă şi mi-a trimis şi mie prin tataie Adrian...am păpat eu ce am păpat, dar mi-au mai rămas câteva, şi mamaie s-a apucat să mi le dea acasă...mami a uitat că eu am în punguţa mea prăjiturele, însă eu nu am uitat...aşa că le-am scos şi le-am aranjat pe masă, aliniate frumos şi când voiam să le turtesc precum chiftelele m-a prins mami! Ghinion de neşansă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu