joi, 12 august 2010

Sus-jos!

Am prins o meteahnă, şi anume nu suport să stau eu în picioare şi altcineva jos.
De exemplu azi am fost la bunici, şi pentru că ştiu să profit de pe urma lor, dacă mamaie Ştefi se aşeza pe fotoliu începeam să urlu, dacă se ridica în picioare şi mă luaîn braţe tăceam...mami i-a zis să mă lase să mp tăvălesc pe jos, până când am să mă tăvălesc? Dar cum să facă mamaie aşa o crimă, să mă lase pe mine să plâng? A preferat să stea în picioare cu mine în braţe...că de, nici nu o doare mijlocul!
Aşa mai fac şi cu tati, adică dacă el se uită la Tv, eu îl trag de mână şi îl ridic în picioare, dacă se aşează ep canapea urlu de mama focului, dacă se ridică înapoi, tac!
Mami zice că asta e manipulare şi ea nu tolerează...dar să vedem până când!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu