joi, 12 august 2010

Peste tot!

Deja recunosc şi eu că doar pe şifonier nu am reuşit să mă caţăr, căci în rest am bifat toate locurile:
-mă urc pe scaunul de la birou, şi api pe birou
-mă urc pe imprimantă,apoi pe măsuţă şi apoi butonex la Tv
-mă urc direct pe bibliotecă, şi verific tot ce este pe rafturi
-mă urc pe canapea, fix pe spătar, să mă simt la înălţime
-mă urc pe braţul la canapea, apoi pe bicicletă şi apoi pe masă
-mă caţăr pe masa de înfăşat, direct din pătuţ
-mă urc pe notieră, de pe oliţă
-deschid şifonierul, să mă urc în rafturi
-mă urc în pat şi am învăţat să sar în el, de la tanti Lenuţa...când a stat cu mine, când dorema Străbuna mult.
Tot de la tanti lenuţa am învăţat să fac ca raţa şi să mă joc "Beci, poc!"....că doar până pe la 1 noaptea m-am alegrat cu ea prin casă!
În altă ordine de idei numai suport să mănânc în scaunul meu de masă, ci doar ca oameni mari, la masa din bucătărie, pe scaunul mare. Desigur că ştiu să manevrez şi cuptorul cu micorunde.
Ca să nu vă mai zic că toată ziua călăresc căluţul şi mai fac şi acrobaţi, de îi stă inima în loc lui mami.
A, şi ştiu să deschid şi frigiderul, şi să mă măcăn...şi doamna Tătaru nu o lasă pe Iasmina, la cei 8 anişori ai ei, să umble nici acum la frigider...bine că nu a avut deaface cu mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu