miercuri, 25 august 2010

Bezele de la Coca

Luni am fost cu mami şi bunici la Giuleşti, şi cu această ocazie a aflat şi mami de unde am învăţat eu să fac bezele, fiindcă de câteva zile când văd pe cineva plecând îi fac din mânuţa "pa, pa" şi îi transmit bezele...acum mami şi tati se tot întrebau de unde am învăţat eu?
Aşa cum v-am spus, luni am fost la curte şi mami a văzut-o pe Coca cum îmi transmite bezeluţe...şi i-a zis "Aşadar, Coca, de la tine a învăţat Sara de bezele!", dar Coca a noastră cică "Ce bezele? Că eu nici pişcoturi nu am apucat!"...acum să vă spunem că a noastră Coca lucrează la un restaurant şi în weekenduri sunt nunţi şi mai aduce şi ea acasă pişcoturi, iar când a fost cu pregătirile pentru înmormântare la Străbuna, Coca m-a alimentat cu pişcoturi ca să fiu cuminte.
Mami i-a zis că bezele se numeşte să transmiţi şi pupici cu mâna, iar Coca a recunoscut că aşa m-a învăţat ea fiindcă ea dacă fumează nu prea pupăceşte copii.
Acum eu m-am învăţat şi cu pişcoturile ei şi am învăţat şi locul unde le ţine, şi ştiu să ffac controlul...numai că luni nu am găsit nici un pişcoţel, chiar dacă am făcut ordine pe la Coca prin bucătărie, peste tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu