miercuri, 25 august 2010

Pomenire de 3 săptămâni

Sâmbătă mamaie Ştefi a făcut pomenirea de trei săptămâni pentru Străbuna, şi evident că am fost şi noi în frunte cu mine...însă mami a plecat de la biserică niţel ofticată căci preotul s-a rugat de trei ori pentru Patriarhul Daniel şi pentru preşedintele ţări, iar pentru Străbuna doar o dată...păi ce pentru Patriarh şi preşedinte era pomenirea?
În altă ordine de ideii, mami nu a avut de lucru şi s-a luat la contre cu un domn mai în vârstă, în curtea biserici pe tema bebeluşilor de la maternitatea Giuleşti, căci el spunea sus şi tare că asta este: s-a întâmplat! oricum acei copii mureau! şi ce dacă plăteşte cineva, îi aduce pe copilaşi înapoi?... mami i-a zis că dacă erau nepoţei lui la fel gândea? însă dumnealui a zis că ce şi preşedintele Poloniei a murit cu avionul, şi ce, cine a plătit?... mami s-a enervat şi mai rău, că până la capăt accidente de avion se ştie că se mai întâmplă, însă acei copilaşi erau teoretic în siguranţa...după aceia mamaie ne-a zis că acel om era soţul cuiva care tocmai se pensionase, dar lucrase la materinitate. Oricum noi suntem tare nedumeriţi de cei acei copilaşi nu au dreptul la o înmormântare normală, şi de ce nu au dreptul la o slujbă de botez..dar asta este, încă o enigmă a biserici ortodoxe.
Seara am fost pe la naşi şi am primit cadou un costumaş de la Maria şi Alex, de care sunt tare încântată...ieri l-am îmbrăcat şi am început să arăt tare mândră imprimeul cu elicopterul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu