miercuri, 9 decembrie 2015

"Semnat: Sara" sau "Semnat:mama Sarei"

De ceva vreme, poate ați observat, la finalul fiecărei postări este scris ”Semnat: Sara” uneori mai apare și ”Semnat: mama Sarei”.

Pentru că eram absolvenți de clasă pregătitoare și Sara se descurca cu scrisul de tipar, s-a gândit și am convenit să aibă propriile ei postări. 

Pentru a ne diferenția postările am convenit ca cele scrie de Sara să aibă precizarea ”Semnat: Sara” și să prezinte ce crede ea...corectat de unul dintre adulți, căci la început aveam o problemă cu diacriticele.

Pentru că postările ei încă sunt scurte, și încă insistă să mai scriu și eu,  pentru că avem multe amintiri de păstrat și în scris, a rămas să mai povestesc și eu cu precizarea ”Semnat: mama Sarei”.

Postările comune; în care Sara a scris parțial și eu am completat după dictarea eu vor fi ”Semnat: Sara și mama Sarei”.

În această seară, Sara mi-a spus: azi tu nu ai teme pentru acasă? (o să vă povestesc ce înseamnă într-o postare viitoare)
 Eu: surpriză, dar nu.
Sara: poate mai scrii și tu pe blog.
Eu: de ce?
Sara: să povestești ce mai facem noi. Tu poți să scrii mai mult.
Așa că o să încerc să revin și să scriu și eu mai des.

Semnat: mama Sarei






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu