vineri, 11 decembrie 2015

Să ne împărtășim

La masă, seara....căci așa ne apucă pe noi dezbaterile.

eu: ai văzut, că domnul de religie merge cu ei să îi împărășească.
tatăl Sarei: dar trebuie să țină post trei zile.
Sara: ne și spovedește.
tatăl Sarei: și să țină post trei zile? Eu când eram copil nu țineam post.
eu: te lăsa bunică-ta ne împărtășit?
tată Sarei: nu, dar nu țineam post și nici nu mă spovedea. Și ce să îi spovedească? Ce să zică?
eu: nu știu, că nici pe mine nu mă spovedea copil. C. de la mine are fratele preot și a zis că e o treabă cu Fecioara Maria că a stat până la șapte ani la biserică sau o chestie, nu mai știu sigur cum a zis că nu am fost pe fază.
Sara: de la trei la doisprezece ani a stat la biserică.
tatăl Sarei: adică a părăsit-o maică-sa.
eu: e da și tu acum!
Sara: nici religie nu se făcea cum trebuie pe vremea voastră! habar aveți! ce învățați voi la religie dacă nu știți cât a stat Maica Domnului la biserică?
tatăl Sarei: ete na, acum câte bordeie....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu