joi, 10 decembrie 2015

Nu ai teme pentru acasă?

În postarea anterioară am făcut referire la ”teme pentru acasă” și am promis că revin cu lămuriri.
Pe scurt, ”teme pentru acasă” înseamnă că uneori îmi mai iau de lucru acasă.

Într-o seară, după ce mai bine de o săptămână venisem în fiecare seară cu teme pentru acasă Sara mă întreabă: azi nu ai teme pentru acasă?
eu: ba am.
Sara: și nu te apuci de ele?
eu: mă duc cu ele nefăcute mâine. Na! Ce să vezi!
Sara: cum să te duci cu ele nefăcute mâine?
eu: mai învăț și eu de la tine. Ști că săptămâna trecută ți-ai dat seama că mai ai teme, chiar înainte de culcare și te-ai dus cu ele nefăcute la școală? Ce ai făcut a doua zi?
Sara: m-am dus la doamna și i-am spus că nu le-am făcut dar că le fac în ziua aia.
eu: așa și?
Sara: și doamna a fost mai drăguță ca tine, ca mereu, și nu m-a certat, cum m-ai certat tu.
eu: așa fac și eu!.
Sara: de ce faci așa?
eu: mai învăț și eu de la tine, doar ți-am zis!
Sara: numai prosti înveți de la mine, nu un lucru bun.
tatăl Sarei: mami își face mereu temele, așa că și le face și se duce cu ele făcute mâine.
eu: mă mai gândesc.....

Semnat: mama Sarei
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu