miercuri, 2 ianuarie 2013

Talida - la serbarea mea de iarnă

În perioada în care nu mai doream să mă duc la “Teatru” am negociat cu Talida astfel: dacă mă duc la “Teatru” şi îi dau o şansă doamnei celei noi, va veni la serbarea mea de Crăciun.
Am încheiat pactul…evident că nici Talida nu a uitat…astfel, chiar dacă era la Sofia, a sunat să întrebe când şi la ce oră este serbarea..ghinion pentru mine, mami a venit cu o altă negociere - o metodă de pedeapsă, căci nu eram tocmai cuminte şi nu ne mai înţelegeam şi nu ştia cum să mă pedepsească astfel încât să se şi îndeplinească pedeapsa.…parcă era prea dur să nu mă sărbătorească de ziua mea!
Aşadar, s-a stabilit: Talida nu a venit la serbare…
Şi chiar daca eu până la serbare nu vroiam să spun poezia…m-am revanşat la spectacol…am spus poeziile mult peste aşteptăriile mamei mele: cursiv, tare şi evident am încheiat cu o reverenţă de artistă! Mama era pregătită să i-au atitudinea “nu vreau să spun poeziile!”.
A venit şi Moşul…mai greu, dar a venit…ca si mine, de altfel, căci şi eu am întârziat un pic.

Cadoul Moşului de la serbare, l-am asamblat cu puţin ajutor de la Talida şi Gabi, în weekendul următor serbării… evident că au venit si ei, si cu cadou din partea Moşului…cadoul Moşului care a trecut pe la ei a trebuit să stea sub brad până în dimineaţa de Crăciun, şi a fost o tentaţie pentru mine de a afla ce se ascunde acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu