duminică, 6 ianuarie 2013

Cresc eu şi caut pe internet!

Mi-am dezvoltat vocabularul în sensul că aud cuvinte noi, reţin contextul şi le folosesc în contexte simulare.
Mama şi-a cam dat seama...şimă întreabă brusc "ce înseamnă? unde ai auzit?" şi evident că spun "nu ştiu...".
De exemplu, am început să folosesc cuvântul "prost"...tata mi-a retezat-o spunând "nu e frumos!", însă mama m-a întrebat "ce înseamnă?" iar eu a trebuit să recunosc că nu ştiu, iar la întrebarea "unde ai auzit?" am spus că la Cristofor Robbin.

Aşa că am conveint să căutăm cuvintele pe care nu le înţeleg in DEX…şi pentru că într-o zi mama nu avea timp de Dex, în acel moment, am venit cu replica “Cresc eu mare, şi caut singură pe internet!”
Mama a zis doar: Aşa să faci! Să nu uiţi până atunci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu