marți, 15 ianuarie 2013

Cum fac eu bani....

Eu fac bani cu Sorcova...vrei, nu vrei,mijlocul lui ianuarie, eu îţi trag o sorcoveală!

Am aflat de la Lorena că se fac bani cu colindatul...i-am zis lui tati: la iarnă, merg şi eu cu Lorena la colindat?
Tati: dacă vrei!
Eu: mami,mă laşi?
Tati: cu tati după voi!
Eu: de ce?
Mami: aşa cred eu că e mai bine, nu eşti suficient de mare!
Eu: bine! bine! tati, mergi cu mine?
Tati: merg, dacă vrei să te duci la colindat
Mami: să nu crezi că vei strânge la fel de mulţi bani ca de la mamile şi tatai tăi
Eu: de ce?
Mami: mamaie şi tataie îţi dau oricum, că eşti nepoata lor...dar altora care nu sunt nepoţi lor le dă la fel? Nu!
Eu: de ce?
Mami: căci ar falimenta cu totul!
Tati: vedem noi când va veni vremea ce faci...până atuncea mănâncă ca să creşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu