marți, 29 ianuarie 2013

Olivera

Ce părere aveţi despre numele de Olivera?

Este un nume deosebit, şi dacă doriţi mai rar cred că acesta ar fi...Olivera este numele pe care îl poartă doamna doctor chirurg ortopedie traumatologie care l-a operat pe tati la cot.
Mulţumiri doamnei doctor Olivera Lupescu şi doctorului Nagea, de la spitalul de Urgenţă, pentru îngrijiriile şi atenţia acordată.

Căci dacă nu ştiaţi pe 11.01, eu şi tati ne-am dat pe minunata gheaţă care era prin Bucureşti, fix la ieşire din bloc...spre norocul meu şi al lor, eu sunt teafără şi nevătămată...dar am spus tuturor că am căzut cu tati, şi că pe tati îl doare mâna...
Evident, că la o oră de la căzătură ştia tot familionul..căci am un talent de a raporta totul de nu se poate...mai puţin părinţilor mei nu le raportez ce fac eu la grădiniţă sau ce fac pe la bunici.

Tati nu prea dorea să recunoască că e nasoală treaba, şi zicea că îi trece...dar până la urma uremi a ajuns la medic....primul medic a fost doctorul Mareş de la Elias, care i-a spus că îl aşteaptă luni, 14.01, pentru operaţie.
Pentru că nu i-a surâs ideea cu operaţia, şi totuşi spera să scape doar cu un gips, a mers pentru a doua opinie la doctora Lupescu...care i-a spus: în noaptea asta intrăm în sală!
Dar pentru că tati e conservator, a convenit cu dna doctor să se vadă luni dimineaţă şi să stea atelat până atunci...şi luni la 09:30 a fost primul care a intrat in sala mică, pentru pregătirea operaţiei.
Totul e bine, când se termină cu bine...până acum e bine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu