vineri, 28 septembrie 2012

Am desenat prin casă...

Mami mă lăuda nevoie mare că nu desenez pereţi sau uşile...ce credeţi?
Face curăţenie general...şi ce descoperă: fix în spatele uşi din sufragerie un ditamai cerc desenat cu pix albastru...era şi mamaie Tanţa la noi....tati a zis că a mai găsit şi în dormitorul meu ceva de genul.

Mami mi-a zis că o să mă pună să şterg şi să văruiesc pe bani mei!
Mamaie Tanţi nu s-a putut abţine şi cică: de parcă are ea bani!
Mami a zis că nu contează câţi am, dar o să mă pună să plătesc din bani strânşi de la bunicul...
Mamaie: de parcă mulţi bani are de la bunicul!
Mami: Atât cât are, măcar acoperă parţial dauna....

Toată discuţia a rămas în suspans.

Ajungem pe la curte....ce credeţi că descoperă mama? Pe una din uşile de la intrare în casă, prin interior, era desenat cu cretă un om!
Mami mă întreabă ce am făcut acolo?
Eu mă uitam spăşită...poate impresionez!
Tatai Adi cică: lasă-o să scrie...cât crezi că o să scrie?
Mami a zis că pe viitor împart costul daunei prejudiciate împreună cu persoanele care mă încurajează...căci alt leac nu vede!