luni, 17 septembrie 2012

Prima zi de grădiniţă...

Astăzi a fost prima zi de gradiniţă în mod oficial...căci neoficial am mai fost pe la grădiniţă, pe la Dridu, câteva zile de probă....să văd cum este!

Dimineaţă m-am trezit foarte veselă cu ideea de a merge la grădiniţă...am mers cu mami şi ne-am întâlnit cu mamaie la intrare...

Dna directoare la fel ca întotdeauna....ne-a îndrumat căre sala grupei mijloci, doamna educatoare Duţă Elena.

Mami şi mamaie au plecat repejor...eu am fost cuminte...cică aş fi plâns puţin...mami se aştepta...era imposibil să nu te apuce depresia când erau câţiva copilaşi care urlau atât de tare încât mami şi doamna educatoare ţipau ca să se audă când vorbeau.

La 11:30 a venit mami să mă ia...eu mă jucam liniştită, şi nici nu aş fi plecat dacă nu mă tot striga mami...când m-a întrebat mami dacă mâine mai merg, am zis că da, e distractiv....doar că plâng câţiva copilaşi.

Sunt în grupă cu Fabian, unul dintre cei care plâng...cred că am să îi zic că e mai bine să nu mai plângă, căci la grădiniţă e distractiv.

Astăzi am colorat,m-am jucat cu plastelină, m-am jucat de-a bucătăria şi am cântat un cântecel cu născucul...pe care l-am cântat şi acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu