marți, 4 septembrie 2012

Trei mistere...

Ieri l-am însoţit pe unchiul Vali mai toată ziua....iar unchiul Vali a zis că merit răsplătită că l-am însoţit şi la magazin...drept urmare mi-a luat o napolitană cu bombonele şi un suculeţ Tedi.

Mai după-amiază, după ce ne-am învârtit prin curte am descoperit că avem de rezolvat trei mistere....şi pentru că nu puteam să ţin doar pentru noi această informaţie am venit repede la mami şi i-am zis "Mami!Mami! Avem de rezolvat trei mistere!"

Mama: ce înseamnă "avem"?
Eu: adică eu şi unchiul Vali
Mama: ok atunci! care sunt misterele?
Eu: de ce e săltăreaţă mingea? de ce s-au pierdut găinile prin grădină? de ce e nucul cel mai înalt pom din curte de la unchiul Vali?
Mama: am înţeles....

P.s.: pentru că nu am mai găsit mingea mea ceea mare m-am dus cu mamaie la magazin şi mi-am luat altă minge...mamaie a fost mirată că i-am explicat vânzătoarei că nu vreau minge roşie cu Spiderman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu