marți, 24 iulie 2012

Trece nunta!

Weekend-ul trecut am fost la MaDridu…mamaile vorbeau la telefon, eu prin curte…tataie Marin dă drumul să probeaze un televizor cu sonorul la maxim pe un post de muzică populară.

În două secunde o vedem pe mamaie Tanţi că iese din casă şi mă strigă “Sara? Sara? Unde eşti, Sara?”…apar şi eu…mamaie cică “hai repede că trece nunta?”.

Mami şi ea prin zonă, în dicuţi despre referedum cu bunicul: ce nuntă?
Mamaie: nunta! se aude muzica de nunta!
Mami: îhî, care nuntă? că probează tataie un televizor! e şi nuntă?
Mamaie: chiar mă întrebam cine o face nuntă!

La mamaie, în colt, vin fetele la apă, când se mărită…aşa că mai văd şi eu câte o mireasă…febleţea mea!

Apropo, de miercuri sunt în concediu la MaDridu...fără mami, fără tati....iar sâmbătă chiar am văzut mireasa şi am fost şi la biserică să o văd...Duminică mi-am luat rochia albă cu volane, ca să fiu şi eu un pic ca mireasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu