miercuri, 18 iulie 2012

Cu telefonul în geantă...

Chiar dacă sunt un băieţoi când vorbim despre tehnologia, când doresc sunt şi o domnişoară…aşa că am fost cu mamaie să scoată pensia,aranjată la punct şi virgulă…îmbrăcată cu una dintre cele 11 rochiţe cu volane şi cu una dintre cele 9 pălări, cu sandale, dar şi cu geanta neagră de lac…asortată la loc comanda: rochiţă alb cu mov, pălărie alb cu mov, sandale albe şi geantă neagră.

Ne observă nişte doamne: ce ai tu în geantă?
Mamaie: nimic!
Eu: cum nimic? Telefonul!
Mamaie: ce telefon?
Eu, scot din geanta un cub dreptunghiular portocaliu cu pătrăţele albastre şi încep discursul: Bună Lorena! Eu sunt cu mamaie în parc…şi mi-am continuat discuţia imaginară.

Doamnele din parc mi-au zis că mă mai aşteaptă…eu am zis că mai le vizitez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu