marți, 10 iulie 2012

Prima bătai....

Am încasat-o!

Până acum când făceam o prostie mare mami mă ameninţa cu "vezi să nu o încasezi!"...eu ştiam că asta înseamnă că s-ar putea să iau bătaie....oricum spuneam tuturor că mami mă bate!

Acum chiar s-a întâmplat...se numeşte ghinon!

Nu am vrut să dorm, nu am vrut să mănânc...decât ducliuri...şi pentru că mami nu a vrut să îmi dea ciocolată şi portocală, i-am dat două peste ochi! Mami mi-a zis "vezi că dau şi eu", însă eu jap-jap alte două...e staţi să vezi, că mi-a dat şi mama trei peste fund şi peste mâini. Motivaţia a fost că nu am ajuns eu să îi bat pe ei!

Aşadar, s-a îngroşat gluma...tot mami mi-a zis "te doare?"
Eu: da!
Mama: şi pe mine m-a durut să îmi dai peste faţă! asta înseamnă să te bat: să te doară!
Eu: am tăcut mâlc...şi m-am dus să mă culc!

Un comentariu: