luni, 30 iulie 2012

Am revenit din concediu....

Mi s-a terminat concediu....am revenit pe baricade, în mare formă.

Ce să vă spun:
- l-am invitat e bunicul Nicu la mare...cu avionul evident;
- i-am promis că o să mă duc la grădiniţă, la şcoală, la liceu, apoi la facultate...mă fac doctoriţă şi îl fac bine la ochişor;
- am fost la tataie Marin la selviciu (adică la atelier, în curte)...eram bucuroasă, că mă duc la tataie la selviciu când vreau eu;
- am fost la magazin şi am făcut reprezentaţie explicându-le culorile şi cifrele;
- am luat faţă zâmbitoare de la boiler,seara când mă spălam, se aprindea ledul cu faţa zâmbitoare;
- într-o seară l-am sunat pe atta şi i-am zis să caute povestea cu prinţesa dovlecel, că mamaie Tanţi nu o ştie...însă am învăţat "Hansel şi Gretel";
- am fost la vot cu mamaie Tanţi şi mama Tia...am pus ştampila la amundoua pe vot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu