sâmbătă, 24 martie 2012

Taci, doamnă avocat!

Luni am fost la doamna avocat...dezbatem succesiunea după parinţi străbunici Elena, o poveste lungă.
Cum am ajuns şi m-am familiarizat cu locul, m-am descălţat, m-am urcat pe canapea şi am zis că vreau să dorm...cât doamna avocat se concentra şi îi povestea lui mami ceva, mă şi auzi "Taci măi doamna avocat că eu dolm!"...după o vreme se miră şi doamna că nu mă mai aud şi sesizează că am adormit!
Aşa sunt eu: când vor alţi să dorm nu vreau eu, iar când vreau eu dorm oriunde şi oricum!

2 comentarii:

  1. Mai Sara,dupa ce fus orar dormi tu?Dupa cel din America?Dormi cand trebuie ca sa cresti mare si sa-ti cumpere bicicleta.Cristina Delistoian

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga fina, eu am un fus orar propriu...si anume aplic tactica: cand am chef!

    RăspundețiȘtergere