sâmbătă, 24 martie 2012

Circ pe stradă....

Am făcut un circ pe stradă de mă ştie toată lumea....din spatele blocului de la bunici până la noi acasă!
M-am crizat că vreau înapoi la mamaie...că de ce nu m-a lăsat la mamaie, dar înainte să plecăm fusesem întrebată dacă merg sau nu acasă...aşa de tare ţipam de au ieşit vecini la balcon să vadă ce am păţit.
O vecină de-a bunicilor a încercat să mă liniştească dar până la urmă a ajuns la concluzia "hai că esşti şi tu o fudulă.....".
Un nene pe stradă s-a oprit să mă întrebe ce am păţit, iar eu îi explicam urlând că "vleau la mamaia mea!", mami i-a zis "luaţi-o dumneavoastră, că eu acasă nu o mai iau!", a fugit şi nenea fără să mai zică nimic.

2 comentarii:

  1. Draga Andra Sara Otilia,
    Citesc permanent jurnalul tau si ajung sa inteleg mai bine ce ma asteapta. Bebelusa mea s-a suparat foc in magazin ca am indraznit sa inchid umbrela. Am fost cele doua care in spatiu acoperit am mers pregatite pentru o eventuala ploaie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Maria, multumim ca ne citesti.

    Si bebelusa ta este unica, mami a ajus la concluzia ca fiecare copil este unic, se dezvolta unic si face nazbatiii, f multe nazbati unice.
    Si bebelusa ta are imaginatie.

    RăspundețiȘtergere