sâmbătă, 5 februarie 2011

La mami la servici!

Miercuri am fost pe la mami pe la servici...tocmai ce spunea mami cu ceva zile înainte colegilor de birou că ea nu vrea să mă aducă la birou, căci poate prind drag de aceiaşi meserie, căci aşa a păţit ea...se mai ducea pe la mamaie pe la birou mai mereu, şi a învăţat-o mamaie să bifeze fişe, şi o mai şi plătea şi pentru asta...şi mami a prins gustul banilor, şi a zis că nu e greu să bifezi fişe şi nu e greu să fi economist....şi cică eu să nu fiu influenţată în alegerea meseriei.
Aşadar, pentru că mamaie Ştefania era la spital să îşi facă nişte analize,eu am rămas acasă cu tataie Adrian....şi pentru că mami printre zeci de telefoane a reuşit să facă rezolve să facă schimbul valutar în condiţiile dorite de ea şi tati, trebuia să efectueze această tranzacţie. Păi şi cine să se ocupe practic decât tati?
Şi cum mami e psihopata şefă nu a vrut să îl lase pe tati singur, şi l-a sunat şi pe tataie să meargă cu tati...tataie voia să mă ia cu ei,însă mami a zis că să mă aducă la ea la birou, că el trebuie să fie atent...nici nu era nici ea decât în focurile închiderii celor patru programe în care lucrează, căci de este angajată într-o multinaţională, şi nu se poate să lucreze în software-uri mai puţine!
Astfel am ajuns la mami la birou, unde evident că am fost o răsfăţată de către toată lumea, însă:
- Andi, colegul de zerOTP a lui mami, a zis că sunt frumoasă, aşa cum îşi doreşte şi el o fetiţă...căci el zice că bărbaţi care zic că vor băieţi mint cu neruşinare, de fapt vor fete: să semene cu ei şi să îi iubească pe ei mai mult! Andi numeşte zerOTP de fapt tot ce înseamnă poliţe încheiate prin OTP Leasing, căci ei gestionează din punct de vedere contabil acest cont...şi pentru că înainte de mami şi Andi a fost gestionat de alte multe persoane, este varză şi ei se chinuie să iasă la lumină, căci pe partea de asigurări lucrează cu Mihaela, mama Marinei, şi trebuie să ajungă la un numitor comun.
- Doamna E m-a servit cu o mare jumătate de măr...şi l-am păpat pe tot!
- Flori, colega de bancă a lui mami, mi-a dat să pap jumătate de piept de pui la grătar.... şi s-a jucat mult cu mine...ea mi-a făcut şi figurine din plastelină cauciucată şi mi le-a trimis acasă, aşa că o mai ştiam din povestiri.
- Lolo, m-a ajutat să mă dezbrac şi să mă îmbrac...chiar dacă tati şi tataie mă înfoliseră de ziceai că mă duc la polul Nord...aveam si salopeat de blugi pe mine, şi cosmonautul roşu, şi un pulover, şi cireaşa de pe tort a fost că aveam şi pijamalele pe deasupra body-ului!
Aşadar, mi-am făcut prieteni noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu