duminică, 27 februarie 2011

O nouă meserie: Instalator!

Am descoperit o nouă meserie: cea de instalator.
Cum? Foarte simplu...
Acum două vineri ne-am trezit cu vecini de la parter la uşa lui tataie, şi ne-au informat că le-a apărut o pată în colţ la baie....acum tataie Adrian e cam Toma Necredinciosul şi s-a dus să vadă.
Între timp mami evident că şi-a băgat nasul şi a făcut nota de constatare: s-a fisurat o ţeavă în perete! Evident că eu o urmam, să văd tot!
Când a revenit tataie Adrian, mami i-a prezentat situaţia....a scos tataie maşina de spălat din debara, a şters toată apa şi a zis că lasă aşa până dimineaţă pentru observaţie.
Dimineaţă aceiaşi situaţie: apă în debara! Ştergem iar...îl anunţăm şi pe domnul Tătaru şi pe Ionuţ, tati lui Răducu....toată lumea declară: nu este de la noi, este de la vecinul de la etajul 4! Nimeni nu îl suferă pe vecinul de la etajul 4 căci este recalcitrant, mai ales când este în stare de veselie.
Se descoperă că vecina de la 3, perete în perete, spală şi a sărit în nişa dintre pereţi furtunul de la maşina de spălat, şi declară dl Tătaru că de aici provine apa..căci anunţase si Raluca, vecina de uşă a bunicilor că e şi ea inundată...mamaie fierbea toată....mami făcea diagnosticarea: Raluca e inundată de vecina de la etajul 3 cu maşina de spălat, dar vecini de la partare sunt inundati ca şi noi...fie de la noi, fie de mai sus!
Îl chemăm şi pe Ionuţ să vadă şi declară ferm că lui tataie "Domnu Simion 99% eu vă garantez că nu e de la dumneavoastră, nici de la mine, nici de la dl Tătaru, este de la vecinul de la 4...îmi las 5% aşa ca un eveniment neprevăzut!".
Mami îşi susţinea teoria...şi eu o urmam...tati când a văzut că mami vrea să dărâme tot peretele de la debara a zis că mai bine ne scoate din casă la en-gros-ul de legume şi fructe din Militari....aşa a convins-o pe mami să plecăm de acasă! Aşadar am ieşit la cumpărături......
Când ne-am întors, peretele de la debara era jumătate dărâmat, tataie repara cu dl Tătaru de zor....teoria lui mami era valabilă: o ţează de la maşina de spălat se fisurase cât vârful unui creion, şi pe acolo ţâşnea apa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu